Home » Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen


Hoe kan ik bestellen?

Bestellen is heel eenvoudig. Stuur een mail naar femke@drfood.nl We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om jullie wensen, de inhoud en de frequentie te bespreken. Wanneer we alle informatie hebben ontvangen, sturen we je een passende offerte. Als de offerte akkoord is, prikken we meteen de eerste leverdatum.

De eenmalige boxen en de belegde broodjes kun je direct in de webshop bestellen.

 

In welke regio bezorgen we?

We bezorgen lunchboxen in het Groene Hart (maximaal 15 km rond Boskoop). De kosten die hieraan verbonden zijn bedragen € 4,50 per levering. Val je buiten het bezorggebied? Neem dan contact met ons op.

 

Bezorgen jullie ook lunches voor zakelijke bijeenkomsten?

Jazeker! Naast de lunchboxen verzorgen we ook lunches, lunchbuffetten en belegde broodjes voor zakelijke bijeenkomsten, zoals vergaderingen. Stuur een mail naar femke@drfood.nl en laat ons weten wat je wensen zijn. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

 

Statiegeld houten krat?

De lunches en fruit worden geleverd in een houten box/krat. Deze is eigendom van Dr. Food. Bij de bezorging van een nieuwe krat, nemen we het lege krat mee. Ontbreekt er een krat, dan brengen we €5,-  voor een kleine fruitbox en € 10,- voor een lunchbox in rekening.

 

Opzegtermijn?

Wil je de lunchbox opzeggen? Stuur een mail naar femke@drfood.nl De opzegtermijn bedraagt 1 maand. Je kunt je abonnement altijd opzeggen.

 

Wijzigingen doorgeven?

Wil je wijzigingen doorgeven wat betreft aantal personen of producten? Neem contact met ons op.

 

Pauzeren?

Dat is geen probleem. Stuur een mail naar femke@drfood.nl en vermeld daarin duidelijk de data waarop je geen lunch/ of fruitbox wilt ontvangen. Laat het ons minimaal een week voorafgaand aan de pauzeweek weten.

 

Allergenen?

Zijn er mensen met bepaalde allergiën bij je werkzaam? Laat het ons weten, dan houden we er uiteraard rekening mee met het samenstellen van de lunchbox.

 

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Betaling bij abonnement gaat via automatisch incasso en bij een eenmalige lunchbox of fruitbox kun je vooraf betalen via IDeal.